Realizacja zamówień

  • dostawy są realizowane w następnym dniu roboczym od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia z przesyłką "za pobraniem".
  • Towar wysyłamy firmą kurierką UPS. Zamówienia realizujemy tylko na terenie Polski.
  • Do każdego zamówienia dołączamy dowód zakupu - paragon. Na specjalne życzenie wystawiamy fakturę VAT.
  • Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku aby uniknąć powielania kosztów transportu. Jeśli chcesz połączyć kilka zamówień prosimy o kontakt za pomocą maila lub telefoniczny.
  • Sklep internetowy www.lamark-lampy.pl zastrzega sobie prawo żądania zaliczki w wysokości min. 30% składanego zamówienia w przypadku gdy jego wartość przekracza 1000zł lub dotyczy produktów nietypowych oraz w przypadku gdy zamawiana jest duża ilości lamp tego samego typu. Produkty sprowadzane na specjalne zamówienie, do których sklep zażądał całkowitej lub częściowej przedpłaty nie podlegają zwrotowi oraz Klient nie ma możliwości zrezygnowania z takiego zamówienia.

Gwarancje, reklamacje i zwroty

  • Produkty prezentowane w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta.
  • W chwili odbioru przesyłki kurierskiej odbiorca winien sprawdzić czy opakowanie z produktem jest oryginalnie zapakowane. W przypadku gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej), nie odbierać przesyłki i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
  • Po dokonaniu pokwitowania i odbioru nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy produkty nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół i natychmiast skontaktować się ze Sprzedawcą. Protokół reklamacji spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji. Odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej.
  • Reklamacje stłuczeń powstałych w wyniku transportu Sprzedawca będzie uwzględniał tylko na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez kuriera firmy przewozowej.
  • Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od doręczenia mu przesyłki.
  • Od umowy odstąpić może jedynie Klient mający status konsumenta w myśl art. 221 kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Produkt może być zwrócony wyłącznie w sytuacji, gdy nie jest uszkodzony, jest oryginalnie zapakowany wraz z kompletem dokumentacji i akcesoriów oraz nie nosi śladów eksploatacji.
  • Produkt należy odesłać razem z otrzymanym dowodem zakupu i numerem własnego rachunku bankowego na adres :
    F.H. Lamark Marek Kosior, CH. Nova - ul. Rejtana 67, 35-326 Rzeszów
  • Koszty dostarczenia oraz odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący. Pieniądze za nieuszkodzony zwrócony towar są zwracane przelewem na wskazane przez Kupującego konto bankowe w terminie do 14 dni.
  • Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek po schodach o wadze nie przekraczającej 31,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wniesienia cięższych paczek.

New Account Register
Already have an account?
Log in instead Lub Reset password